مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 10:322022-06-23سياسي

فارس من| اختصاص موتورلانس برای شهرهای بالای 250 هزار نفر/ رزن فعلا در برنامه نیست


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه مورتولانس به شهرهای پرجمعیت و پرترافیک اختصاص می یابد گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ثبت کرده و خواستار پیگیری هستند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا در این خصوص اظهار کرد: موتورلانس برای شهرهای بالای 250 هزار نفر جمعیت و پرترافیک اختصاص می یابد و برای شهرهای کوچک فعلا در برنامه سازمان اورژانس کشور نیست.

  محمدرضا شکوهی با بیان اینکه اخیرا دو آمبولانس به شهرستان همدان اختصاص یافت که پیگیری کردیم سازمان اورژانس کشور دو مورد دیگر نیز برای استان در نظر گیرد افزود: در صورت تحقق اولویت بعدی ملایر است.

وی با تاکید به اینکه البته برای ملایر یک موتورلانس کافی است و اولویت سوم اگر همدان نیاز نداشته باشد نهاوند خواهد بود گفت: سازمان اورژانس کشور برای شهرهای کوچک و کم ترافیک برنامه ای ندارد و فعلا نمی توانیم بقیه شهرستان ها را به این وسیله تجهیز کنیم.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با اشاره به اینکه موتولانس برای حوادث جاده ای نیست و در داخل شهر و مناطق پرترافیک استفاده می شود عنوان کرد: در جاده ها زمان رسیدن آمبولانس بر بالین بیمار مانند موتورلانس است و دیگر نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اختصاص موتورلانس برای شهرهای بالای 250 هزار نفر/ رزن فعلا در برنامه نیست

فارس من| اختصاص موتورلانس برای شهرهای بالای 250 هزار نفر/ رزن فعلا در برنامه نیست